بازاریابی الکترونیکی | فروش الکترونیکی

مطالب و نکاتی در مورد بازاریابی الکترونیکی و فروش الکترونیکی در وب و شبکه های اجتماعی از محمد طاهریان

بازاریابی الکترونیکی | فروش الکترونیکی

مطالب و نکاتی در مورد بازاریابی الکترونیکی و فروش الکترونیکی در وب و شبکه های اجتماعی از محمد طاهریان

بازاریابی الکترونیکی | فروش الکترونیکی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۹
مهر
۹۴
business intelligence

 سیستم‏های هوش تجاری (BI) می‏توانند به شرکت‌ها در شناسایی روندهای بازار و مشکلاتی که باید مورد توجه قرار بگیرند، کمک کنند. هوش تجاری (BI) یک فرآیند مبتنی بر فناوری است که به‌منظور تحلیل داده‏ها برای کمک به مدیران ارشد، مدیران میانی و سایر کاربران برای اتخاذ تصمیمات بهینه به‌کار برده می‏شود. 

هوش تجاری (BI) شامل مجموعه ‏ای از ابزارها، برنامه ‏های کاربردی و متدولوژی‏ها است که با جمع‏ آوری داده ‏ها از منابع درون سازمانی و برون سازمانی، داده‏ ها را برای تجزیه و تحلیل آماده می‏کند، امکان اجرای پرس و جو (Query) را مهیا می‏سازد، گزارش‌ها و داشبوردها را ایجاد می‏کند به نحوی که این گزارش‌ها را در اختیار تصمیم‏ گیران و همین‏طور کارکنانBPMS قرار گیرد. از مزایای استفاده از هوش تجاری می‏توان به مواردی شامل: تسریع و بهبود فرآیند تصمیم‏گیری، بهبود فرآیندهای داخلی، شناسایی فرصت‏های جدید و دستیابی به مزیت‏های رقابتی جدید اشاره کرد. داده ‏های هوش تجاری (BI) می‏تواند شامل اطلاعات قدیمی یا داده‏ های جدیدی باشند که از سیستم‏های منبع داده تولید شده ‏اند و تحلیلگران هوش تجاری را قادر به پشتیبانی از فرآیندهای تصمیم‏ سازی استراتژیک و تاکتیکی می‏سازند.

  • محمد طاهریان
۲۵
مهر
۹۴
linkedin

 در عصر ارتباطی حال حاضر، استفاده مطلوب از شبکه های اجتماعی بسیار رشد داشته و تعداد کثیری از مردم جهان روی این شبکه ها ( که اکثر این شبکه وابستگی دولتی ندارند) فعال شده اند و از این شبکه ها استفاده می کنند.شبکه های اجتماعی مجازی، بهترین ابزاری است که می تواند شما را در دستیابی به اهداف حرفه ای یاری دهد. بسیاری از افراد هستند که در دنیای کسب و کار امروز در شبکه های اجتماعی مجازی به دنبال فرد متخصص یا خدمات خود هستند. ما به شما آموزش می دهیم تا چگونه پروفایل مشخصات اکانت خودتان در شبکه های اجتماعی مجازی را حرفه ای کنید تا به جذب افراد کمک کند و مورد توجه قرار بگیرید.
در شبکه اجتماعی "فیسبوک" بیشتر افراد به دنبال دوست یابی و قرار ملاقات می باشند و بیشتر یک شبکه اجتماعی شخصی برای افراد است، اما ما به شما شبکه اجتماعی مجازی "LinkedIn" را معرفی می کنیم ! این شبکه اجتماعی، برای کسب و کار حرفه ای مناسب ترین شبکه اجتماعی مجازیست! 

  • محمد طاهریان
۰۶
مهر
۹۴
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

 روشن است که داده‌ها مزیتی استراتژیک برای سازمان‌ها تلقی می‌شوند، بنابراین این موضوع به‌طور کلی پذیرفته شده است که داده‌های کسب‌وکار چیزی نیست که بتوان آنها را به‌راحتی با رقبا به اشتراک گذاشت. مدیران نیز مخالف به اشتراک‌گذاری اطلاعات هستند و معتقدند این امر فرآیندهای رقابتی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. اما آیا به نظر شما روش‌هایی وجود دارد که براساس آن مصرف‌کننده و کسب‌وکارها از منافع به اشتراک‌گذاری این اطلاعات بهره‌مند شوند؟ این پرسشی است که Pedro Gardete، استاد دانشکده تحصیلات تکمیلی استنفورد در قالب مقاله‌ای به آن پاسخ داده است.

  • محمد طاهریان