بازاریابی الکترونیکی | فروش الکترونیکی

مطالب و نکاتی در مورد بازاریابی الکترونیکی و فروش الکترونیکی در وب و شبکه های اجتماعی از محمد طاهریان

بازاریابی الکترونیکی | فروش الکترونیکی

مطالب و نکاتی در مورد بازاریابی الکترونیکی و فروش الکترونیکی در وب و شبکه های اجتماعی از محمد طاهریان

بازاریابی الکترونیکی | فروش الکترونیکی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۹
خرداد
۹۴
استارت آپ

 بر اساس تعاریف مختلف از نویسندگان و محققان این حوزه، مانند آقای استیو بلنک، اریک ریس، و کتاب ها و منابع متنوع، بهترین و جامعترین تعریفی را که برای یک استارتاپ می توان ارائه کرد، به نظر من، این است:

استارتاپ یک سازمان موقت است که با هدف یافتن یک مدل کسب و کار تکرار پذیر و مقیاس پذیر بوجود آمده است.

سازمان: منظور از سازمان هر نوع مجموعه ایی از افراد (یا حتی یک نفره)، ابزارها، و روابط بین آنهاست، چه به صورت شرکت ثبت شده باشد چه نشده باشد. چه دفتر کار داشته باشد چه در زیر زمین خانه قرار داشته باشد.

  • محمد طاهریان
۱۵
خرداد
۹۴
برند سازی

 برندینگ برای کسب و کارهای کوچک به همان اندازه مهم است که برای کسب و کارهای بزرگ اهمیت دارد.

در واقع بسیاری از برندهای شرکت‌های بزرگ سعی می‌کنند تا شبیه شرکت‌های کوچک به نظر برسند تا بتوانند برای مصرف‌کنندگانی که ترجیح می‌دهند از برند‌های مستقل حمایت کنند، جلب توجه کنند. دان ایزینگ «Dan Einzg» از سازمان Mystery راهکارهایی را برای بهبود هویت برند شما بیان می‌کند:
خیلی از صاحبان کسب و کار که با آنها تا به حال صحبت کردم بر این باورند که برندسازی یک امر ضروری در کسب و کار آنهاست ولی شمار چشمگیری از آنها دلیل این امر را نمی‌دانند.

  • محمد طاهریان
۱۲
خرداد
۹۴
امضای ایمیل

 آیتم‌‌های زیادی وجود دارند که می‌‌توانند در توسعه برندینگ شخصی شما کمک کنند. مواردی مثل لباس، شماره تلفن همراه، مدرک تحصیلی، وب‌‌سایت شخصی، توانایی‌‌های کلامی و ارتباطی و بسیار چیزهایی از این دست که معمولا بسیار هزینه بردار است. حال این هزینه می‌تواند مالی باشد، زمانی و یا حتی اعتباری باشد ولی در کنار این موارد می‌‌توان به خرده اِلمان‌‌های مختلفی اشاره کرد که نسبت به سایر گزینه‌‌های این لیست اگرچه هزینه بسیار کمی دارد اما به این دلیل که مورد توجه همه نیست معمولا می‌‌تواند در صورت استفاده درست از آن تاثیری به مراتب بیشتر از آنچه احساس می‌‌شود، ایجاد کند.

امضای ایمیل یکی از این واژگان کمتر شناخته شده است که در بهبود ارتباطات ایمیلی و اینترنتی می‌‌تواند نقش سازنده‌‌ای بازی کند.
امضای ایمیل از جمله قابلیت‌‌های تمامی سرویس‌‌دهنده‌‌های معتبر ایمیل مثل جیمیل و یاهو است که کمتر مورد استفاده همگانی قرار گرفته است و دقیقا به همین دلیل استفاده مناسب از آن می‌‌تواند در القای احساس کارآمدی و منظم‌‌بودن به طرف مقابل مفید باشد. 

  • محمد طاهریان
۰۶
خرداد
۹۴
بازاریابی محتوا

 واقعیت این است که هیچ الگوی ثابتی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود ندارد. افراد زیادی ممکن است با این نظر موافق نباشند، اما پیش از قضاوت و نتیجه‌گیری در مورد این موضوع، شما را به خواندن این مقاله دعوت می‌کنیم:

 چرا رویکرد ثابتی وجود ندارد 

  • محمد طاهریان