بازاریابی الکترونیکی | فروش الکترونیکی

مطالب و نکاتی در مورد بازاریابی الکترونیکی و فروش الکترونیکی در وب و شبکه های اجتماعی از محمد طاهریان

بازاریابی الکترونیکی | فروش الکترونیکی

مطالب و نکاتی در مورد بازاریابی الکترونیکی و فروش الکترونیکی در وب و شبکه های اجتماعی از محمد طاهریان

بازاریابی الکترونیکی | فروش الکترونیکی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۳
ارديبهشت
۹۴
طراحی وب واکنش گرا (ریسپانسیو)

 طراحی وب واکنش‌گرا (Responsive web design) یک روش طراحی وب است که هدف آن نمایش مطلوب صفحه در طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها از تلفن‌های همراه تا نمایشگر کامپیوترهای رومیزی است.

یک سایت طراحی شده به روش واکنش‌گرا با لایه‌های انعطاف‌پذیر، طراحی‌های شناور،تصاویر انعطاف‌پذیر و مدیا کوئری‌های CSS3 سازگار است.
مفهوم شبکه‌های انعطاف‌پذیر این است که در آن برای اندازه عناصر صفحه به جای واحدهای مطلق مانند پیکسل یا پوینت از واحدهای نسبی مانند درصد استفاده می‌کنیم.
اندازه تصاویر انعطاف‌پذیر نیز با واحدهای نسبی تعیین می‌گردد تا بیرون از عنصر نمایش‌دهنده خود نشان داده نشود. 

  • محمد طاهریان
۰۴
ارديبهشت
۹۴
مدیریت منابع سازمانی

  امروزه بازاریابی آنلاین به تنها گزینه در برابر کسب‌وکارها برای دستیابی به بازار هدف تبدیل شده است. در این یادداشت، راهنمای ساده‌ای را فراهم خواهیم کرد که به شما نشان ‌دهد وقت و منابع ارزشمند خود را کجا صرف کنید و به افزایش فروش و سود خود کمک کنید.
این وعده که شرکت خود را راه بیندازید، از منزل کار کنید و رئیس خودتان باشید برای هر کارآفرین مشتاقی وسوسه‌برانگیز است. هزینه‌های پایین راه‌اندازی شرکت‌های نوپا را هم که به آن اضافه کنید می‌بینید تعجبی ندارد مردم دسته دسته به دنبال راه انداختن کسب‌وکار آنلاین هستند.
اما تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که 90درصد شرکت‌های نوپای اینترنتی تنها طی 120 روز اول کار خود با شکست مواجه می‌شوند و به عقیده محققان، علت اصلی این شکست این است که صاحبان مشاغل اطلاعات کافی برای بازاریابی و رواج کسب‌وکار آنلاین خود ندارند.

تبلیغات به روش سنتی، مانند چاپ آگهی در روزنامه‌ها، نسبت به روش‌های امروزی هم پرهزینه و هم دارای مخاطبان اندک است. امروزه بازاریابی آنلاین در جذب مشتریان هدف در سطح داخلی و حتی بین‌المللی به تنها گزینه منطقی موجود تبدیل شده است. گام‌های ذکر شده در راهنمای ساده زیر به شما برای دست یافتن به این هدف کمک می‌کند.

  • محمد طاهریان