بازاریابی الکترونیکی | فروش الکترونیکی

مطالب و نکاتی در مورد بازاریابی الکترونیکی و فروش الکترونیکی در وب و شبکه های اجتماعی از محمد طاهریان

بازاریابی الکترونیکی | فروش الکترونیکی

مطالب و نکاتی در مورد بازاریابی الکترونیکی و فروش الکترونیکی در وب و شبکه های اجتماعی از محمد طاهریان

بازاریابی الکترونیکی | فروش الکترونیکی

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۲
آذر
۹۴
محتوای کاربر محور

 برای خیلی از بازاریابان و صاحبان کسب و کار، گاهی خیلی سخت می‌شود که بتوانیم زمان و انرژی خودمان را روی تولید محتوایی متمرکز کنیم که بتواند بازدیدکننده‌ها را به خریداران محصولات و خدمات ما تبدیل کند. به همین دلیل، چندان غیرمعمول نیست اگر محتوایی که تولید می‌کنیم یک خط مستقیم را طی کند و پیشرفت نکند و فقط تعداد محدودی از بازدیدکننده‌ها را به خریدار تبدیل کند و هیچ تعامل طولانی مدت و کارآمدی را جذب نکند.

مشکل از کجاست؟ چطور می‌توانید این مشکل را رفع کنید؟

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات که البته متداول‌ترین هم هست این است که محتوای شما خیلی قدیمی شده، سرد و بی‌روح است و روی مخاطب هدف شما هم تمرکز ندارد.

می‌خواهیم ببینیم چطور می‌توانید از این محتوای سرد و خشک دوری کنید و محتوایی گرم و جذاب و کاربر محور تولید کنید؛ محتوایی که بتواند بازدیدکننده‌ها را به خریداران تبدیل کند و با آنها ارتباط صمیمی و طولانی مدت برقرار کند.

  • محمد طاهریان